stuffandstoriesofmine

Alla inlägg under april 2011

Av Freja - 30 april 2011 16:18

Haft superkul övernattning med Saga, Sophia, Emelie och Jenny! Fick überfina presenter (tröja med "Freja är bäst"- text, graffitinagellack, armband, film, biokväll, bowlingkväll osv!) Taaack!

Spelade spel, snackade, laga tacos, åt godis, snacka ännu mer osv ;)

Hoppas vi kan göra om det nån gång!

Av Freja - 24 april 2011 13:25

Thess ritar näsa till Ludvig på MIN teckning! 

  Lik? Tecknad av Thess

Ludvig spelar typ elva på kvällen i brännbo ;)

        

Fin bild från munkholmen

Av Freja - 19 april 2011 12:19

Så ska man provfilma för UR imorn, ska föreställa en flicka som är adopterad från Estland och sedan åker tillbaka dit... Ser jag verkligen estnisk ut? Var rätt många som skulle casta så inte särskilt troligt det blir jag men kan vara kul att prova ändå! Får vara i Estland fem dagar och filma om det blir jag... Lät ju skojsigt (aldrig varit där)! Tyvärr sa hon inte vad jag skulle göra imorn så hoppas verkligen inte det blir nån improvisationsövning (hatar det!)...

Av Freja - 16 april 2011 21:32

  En g-klav, noter, blomma, fjäril, ja ni ser väl ;)

 Andra handen ;)


    

Köpte nagellackspennor!!! Skiiiitbra! Alla borde ha såna! kostade inte så mycket mer än ett vanligt nagellack och gick jättebra att skriva med!

 

En annan gång

  

Står peace på lillfingret om ni inte ser ;) och pekfingret är ett skepp

  Köpte konadplattor också!!! Superskojsigt! Som stämplar ungefär, googla! Det här är Mirandas!

De svarta är med konad, det är Emelies  

  Alla utom ankaret med konad (det med penna), är Ellies   Konad, Emelies  Konad


   

Konad, mina

 

Ritade med two-way nagellack (googla), mina

Av Freja - 9 april 2011 19:41

Har ju varit på Teneriffa så inte skrivit på ett tag men här får ni en hel del bilder därifrån!                                                      

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att jag lägger upp fler delar av "ett nytt liv i rullstol"?
 Ja, det vore kul!
 Ja och gärna om du skrivit någon annan berättelse också!
 Nej men gärna om du har någon annan berättelse du skrivit
 Nej, jag pallar/vill nog inte läsa dem

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ni som känner för att skriva nåt ;)


Ovido - Quiz & Flashcards