stuffandstoriesofmine

Alla inlägg under maj 2011

Av Freja - 30 maj 2011 16:31

   Är bara skit just nu. Inte kunnat vara med på orkestern idag å knappt i lördags heller. Var hemma nästan hela förra veckan och orkar verkligen inte med astman längre. Så jävla orättvist. Fattar inte att medicinerna inte hjälper, en läkare sa rätt ut att hon tyckte vi skulle flytta utomlands...

Vill bara ut och springa, bada, sporta, spela trombon eller nåt men det är inne framför datan jag förblir. Är glad om jag inte behöver åka in till sjukhuset, så jäkla segt där. Vill få hem akutmedicinen men det pallar de inte, dessutom blir man typ fet och får problem med levern om man tar för mkt... (för jag bryr mig ju sååå mkt?)

 Hehe några av alla mediciner jag fått å ska ta totalt 20 mediciner om dagen... Det låter helt sjukt... Men typ sex kortisontabletter å lika många bricanyl ;) Så det är ju inte så många olika... Intresseklubben antecknar... xD

Av Freja - 27 maj 2011 20:24

Var med skolan på GANT rowing race å så gick vi på tekniska och grönan ;)

Här kmr lite pics:   Visst passar jag bra som brevbärare? Kanske ett framtida ett yrke?   Sjukt snygga kepsar som de delade ut!   SSHL-tävlande ;)   TWISTER! <33

Av Freja - 27 maj 2011 20:13

Vart dålig på att komma ihåg å fota naglarna mina men här kommer lite bilder på både naglar och nagelgrejs ;)

     Stickers, borttagning, konad m.m   Flowers!!!   Sry för dålig kvalité :( De rosa är fotspår...   Några av mina nagellack   Mina nagelpennor som jag numera gör vääääldigt mkt av designerna med! Love them!

Av Freja - 26 maj 2011 19:52

Varit dålig på att uppdatera men ska försöka bli bättre (lovar inget!). Låg inne igår för astman var så jobbig, fick en himla massa medicin! Så härligt när det blir så stor skillnad! Men ändå sjukt segt att det ska behöva vara så! Varit jättetrött och rätt segt med andningen idag också tyvärr så inte kunnat göra så mycket :(

HATA ASTMA!

Har engelskaprov imorgon, klarar jag det (vilket jag känner mig ganska säker på att jag gör) är jag klar med hela åttans engelska!!!

Slutar efter provet eftersom det är student, härligt. Men blir till och plugga en del hemma ändå om jag inte ska behöva göra alltför mkt över sommaren. ;) Känns helt sjukt att jag går ut både sjuan och åttan i höst!


Inte långt tills man ska välja gymnasium!


Datan hackar så blir ingen bild :(

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att jag lägger upp fler delar av "ett nytt liv i rullstol"?
 Ja, det vore kul!
 Ja och gärna om du skrivit någon annan berättelse också!
 Nej men gärna om du har någon annan berättelse du skrivit
 Nej, jag pallar/vill nog inte läsa dem

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ni som känner för att skriva nåt ;)


Ovido - Quiz & Flashcards