stuffandstoriesofmine

Alla inlägg under augusti 2012

Av Freja - 20 augusti 2012 21:05

Den här sommaren har varit väldigt blandad. I början var vi uppe på sommarstället i Dalarna och då var astman så dålig att jag vissa dagar bara låg hela dagen. Var sedan jätteorolig för att jag inte skulle kunna vara med på konfirmationslägret men det gick rätt okej med andningen. Ökade dosen kortison och det är helt sjukt vad kortison hjälper! Lite läskigt att det funkar så bra och mot så många olika saker... Tyvärr får jag värsta fluffkinderna, nästan dubbelhaka och större mage av det... Jag är inte utseendefixerad men ibland känns det lite väl drygt... Men jag kunde vara med mycket på lägret i alla fall även om jag fick lägga mig och vila en stund varje dag. Det var ett helt underbart läger med helt underbara människor! Saknar er så grymt mycket! Gjorde massor av kul saker och hela de tre veckorna var verkligen underbara!


Sen blev det Snöå-läger också den här sommaren. Helt galet. Typ alla där är skitskumma och om någon inte skulle vara det skulle den bli ganska utanför. Så fort man var lite uttråkad hoppade man upp i nåns knä, skrek "woooääähh" eller nåt annat random. Fick en stor roll i teatern vilket kändes roligt även om jag börjar bli lite nervös ni för att jag inte känner att jag kan spela den särskilt bra... Men det får lösa sig.


Sammanlagt har det varit en grym sommar i alla fall! Och jag hoppas på en grym höst!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att jag lägger upp fler delar av "ett nytt liv i rullstol"?
 Ja, det vore kul!
 Ja och gärna om du skrivit någon annan berättelse också!
 Nej men gärna om du har någon annan berättelse du skrivit
 Nej, jag pallar/vill nog inte läsa dem

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ni som känner för att skriva nåt ;)


Ovido - Quiz & Flashcards