stuffandstoriesofmine

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Freja - 5 oktober 2011 19:31

Haft askul helg! Först shopping med Emma och Jenny ;) Köpte (ni kmr inte tro det) klackskor och kavaj!!! Å ett snyggt mörkblått "linne"! Skitsnyggt! Vi hade askul, hittade såååå fiiina hellokittyballetklänningar, leopardmössor, sparkdräkter (näääästan i Emmas storlek) osv. Sen såg vi smurfarna på bio, de e riktig humor det! Shit vad kul den var!!! Å gud så söta! Sen slagga vi hos Jenny, asskönt! Jenny jag måste ha din sääääng! Den e så mjuuuk!! <33
Efter det var det återträff från Jamboreen, gruppen på 40 pers som jag var med i ;) Blev fotovisning, filmmaraton (monte pyton (alla filmer), hur många lingon finns det i världen, hot shots (1 o 2) etc.) och en massa prat! Sista dagen blev det så mycket korv över att vi frågade helt random pers på gatan om de ville ha... Det ville de ;P
 
12. En bild på ditt rum som det ser ut just nu
Ni vill inte se det. Det är hemskt. Dessutom orkar jag inte fota det...
13. Ett kort någon annan tagit på dig
typ två år sen, gick inte att få större...
14. Din högsta dröm
Få ett bra liv?
15. En person/kändis du önskar att du träffat
Min gammelmormor xP Hon verkar varit en så cool person! Eller Jenny Jägerfeldt som verkar vara ännu coolare!
16. Detta gör jag på helgerna
Är med vänner, varit upptagen typ varje helg sen sommarlovets slut... Typ lägeråterträffar, vart med pappsen (både i Sigtuna å Gbg), går på bio, shoppar etc.
17. Hit vill jag åka innan jag dör
USA... Känns som man borde varit där. Fast gärna Kenya/Sydafrika eller liknande också! Och Sydamerika! Gärna Japan också... ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att jag lägger upp fler delar av "ett nytt liv i rullstol"?
 Ja, det vore kul!
 Ja och gärna om du skrivit någon annan berättelse också!
 Nej men gärna om du har någon annan berättelse du skrivit
 Nej, jag pallar/vill nog inte läsa dem

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ni som känner för att skriva nåt ;)


Ovido - Quiz & Flashcards