stuffandstoriesofmine

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Freja - 18 februari 2011 18:13

Det är helt otroligt hur trött man kan vara efter en helt vanlig skoldag! Men jag har ju vart sjuk och så ju så det är kanske inte så konstigt... Men dagen var ok, det var två provgående i klassen, Erika och Ludde! Skojsigt att träffa nån ny liksom ;) Fast en av de hade jag visst träffat på ett musikalläger men vi hade ju inte pratat så mkt då så vi säger att hon var ny ;P Sällan någon provgår utan att bo på skolan men nu var det så i alla fall! Annars var dagen rätt rörig, So-läraren bytte klassrum utan att säga till så typ alla fick 25 min sen ankomst... Störigt! Nu ska ja bara ha en slapp fredagskväll (omg de e fredag=helg!!! *seeeg*).

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att jag lägger upp fler delar av "ett nytt liv i rullstol"?
 Ja, det vore kul!
 Ja och gärna om du skrivit någon annan berättelse också!
 Nej men gärna om du har någon annan berättelse du skrivit
 Nej, jag pallar/vill nog inte läsa dem

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ni som känner för att skriva nåt ;)


Ovido - Quiz & Flashcards