stuffandstoriesofmine

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Freja - 19 juni 2011 17:56

Tjo!

Haft en superhärlig helg med Amanda! Var på grönan 12-20.30 och åkte massa skojs! Tilt, Extreme, Fritt fall, Uppskjutet, Insane (massa ggr), Popexpressen osv. ;P

Slagga hos Amanda sen, skitkul! Baka asgod kladdkaka (som jag tog receptet på såklart) å hade allmänt skojs. Skit med astman fortfarande, vill kunna hoppa studsmatta igen! Men ja, det blev ju ok ändå och var verkligen inte som värst nu i helgen, fixade ju hela dan på grönan!


Rättvik på tisdag, blir antagligen inte mkt bloggande... Ska träffa Astrid å Molly då allafall! Skiiiitnajs! Bad vid långbryggan (i IIIISKALLA Siljan...) å glass antar jag... Inte mkt till shopping i lilla Rättvik... xD

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att jag lägger upp fler delar av "ett nytt liv i rullstol"?
 Ja, det vore kul!
 Ja och gärna om du skrivit någon annan berättelse också!
 Nej men gärna om du har någon annan berättelse du skrivit
 Nej, jag pallar/vill nog inte läsa dem

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ni som känner för att skriva nåt ;)


Ovido - Quiz & Flashcards