stuffandstoriesofmine

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Freja - 14 februari 2012 15:34

ja, inte för att jag har nån kille nu då men vi gör som i Finland (och en himla massa andra länder) och firar vännernas dag :) Ska ner till RC och proppa i mig choklad tillsammans med Tonya, Zizi, Evin och Cecilia (provboende) :) Kommer bli sååå nice! <333


Haft en grym helg också! Varit i Sandviken (typ Gävle) tillsammans med vår ägiga orkester och dansgruppen New Generation! Hade så grymt kul! Övade en del med Sandvikens orkester och sen konsert för rätt mycket folk :) På söndagen blev det skidor på Kungsberget! Skiiitkul! På bussresan var alla skittrötta och jag var heeelt hyper... I love it! Det måste vi göra om snart!


Glad alla hjärtans dag <3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att jag lägger upp fler delar av "ett nytt liv i rullstol"?
 Ja, det vore kul!
 Ja och gärna om du skrivit någon annan berättelse också!
 Nej men gärna om du har någon annan berättelse du skrivit
 Nej, jag pallar/vill nog inte läsa dem

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ni som känner för att skriva nåt ;)


Ovido - Quiz & Flashcards