stuffandstoriesofmine

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

*Härma Sophia*

Av Freja - 12 augusti 2011 21:40

Dag:
1. Berätta om dig själv
2. Staden där du bor
3. Dina kompisar
4. En person du ser upp till
5. En bild på dig för 1 år sedan
6. Bloggarna du läser
7. Vem är den roligaste du vet?
8. Bild på din garderob
9. I din väska finns...?
10. Hur ser din framtid ut?
11. En bild på någon du saknar
12. En bild på ditt rum som det ser ut just nu
13. Ett kort någon annan tagit på dig
14. Din högsta dröm
15. En person/kändis du önskar att du träffat
16. Detta gör jag på helgerna
17. Hit vill jag åka innan jag dör
18. Här handlar jag helst
19. En vän som bor långt ifrån
20. Bild på det du köpte senast
21. Favorit ställe
22. En tv-serie du älskar
23. Din favoritbok
24. Ett kort på din data
25. Detta är jag beroende av
26. Något du vill ha just nu
27. Ditt framtida bröllop
28. Bild på sminket du brukar använda
29. Detta åt jag till frukost
30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar
 
 
1. Jag är en skum fjortonåring som älskar att spela teater. Jag har alltid haft det lätt för mig i skolan (hoppat över åttan) men aldrig pluggat mer än någon annan (snarare bra mkt mindre). Musikintresserad (dock inte spec musikalisk) och lägerhäst (as my mormor calls it). Har vart på läger varenda sommar från ettan och det blir bara fler och fler, nu i somras blev det tre ;) Inte vart spec populär i klasserna jag gått i (förutom Tenerife då) men desto mer på läger och i andra sammanhang. Gillar att träffa nya vänner (och gamla) och känner jäkligt många random people från världens alla hörn. Älskar att resa även om det mest blivit Teneriffa senaste åren (älskar dock det också pga vännerna, skolan, området osv) ;) Tillbringar mkt tid vid datan när jag inte har aktiviteter, nackdelen med att de flesta vännerna bor i dalarna/Gbg/Sthlm/Australien/England/Spanien/Teneriffa/Skövde etc... är att jag inte träffar så mkt vänner på fritiden :/ Men spelar ju i orkester, teatergrupp med på tonårsträffar osv. ;)
Har rätt ok liv för tillfället, haft det skit i perioder men hoppas på en bra höst.
 
 
Obs. Då jag åker på läger om två dagar lär jag knappast göra frågorna dag efter dag så det blir nästa gång jag loggar in ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Freja - 15 december 2012 19:49

Hej! Har en ny blogg nu där jag bara tänkte fokusera på nageldesigns! Så kolla gärna in och kommentera! Nailartofmine.wordpress.com ...

Av Freja - 14 november 2012 21:42

Grafiska naglar idag:   Målade först grunderna, ganska stora och inte alls detaljer.   Svarta strecken är målat med ett two way lack för 1,50 i kinesaffären... Nix jag är inte mycket för dyra kvalitetsmärken. De här funkar ju lika bra!   ...

Av Freja - 9 november 2012 17:42

Fick i uppdrag till svenskan att blogga en presentation av mig så här kommer den: Jag har ett sådant där otroligt svenskt utseende. Här på Teneriffa blir jag ibland tagen för norsk och det händer att folk tror att jag är från Finland men där tar...

Av Freja - 20 augusti 2012 21:05

Den här sommaren har varit väldigt blandad. I början var vi uppe på sommarstället i Dalarna och då var astman så dålig att jag vissa dagar bara låg hela dagen. Var sedan jätteorolig för att jag inte skulle kunna vara med på konfirmationslägret men de...

Av Freja - 31 maj 2012 07:00

Indisk dikt or what the hell it´s called:   ...Dagen i dag... Dagen i dag är en märklig dag. Den är din. Gårdagen föll ur dina händer. Den kan inte få mera innehåll än du redan har givit den. Morgondagen vet du ingenting om. Men dag...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att jag lägger upp fler delar av "ett nytt liv i rullstol"?
 Ja, det vore kul!
 Ja och gärna om du skrivit någon annan berättelse också!
 Nej men gärna om du har någon annan berättelse du skrivit
 Nej, jag pallar/vill nog inte läsa dem

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ni som känner för att skriva nåt ;)


Ovido - Quiz & Flashcards