stuffandstoriesofmine

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Freja - 1 november 2011 19:20

Helt sjukt, fått höstomdömen nu. Ligger ett helt kapitel före de andra i klassen vad gäller matten och haft typ alla rätt senaste proven, gissa vad jag fick för omdöme? Det är tre olika kriterier, två fick jag vg i, ett fick jag IG i! Vänta var tog MVG:na vägen? Å vadå IG? "Det är svårt att följa ditt resonemang." Jaha... Bara för att du inte förstår hur jag tänker. Bara för att du inte kan acceptera att jag lyckas ändå, trots att jag inte tänker på ditt sätt. Bara för att du inte är mensan. -.- Så typiskt mensa-omdöme!


Haft grym helg allafall! Fick grymt mkt godis!

BILDBOMB:


Juhán goes kroppskonstnär! Älskar min nya tatuering! Det står alltså "the birds and the bees" i hans panna...


The dark side of Saga(förlåt för suddig bild!)

   


And the lighter side

   


Meeeee, sminket är dock lite utsuddat men ja ;)

   


Thess (the dolleyes), för övrig hon som sminkat oss alla ;)

 

Grymt skumt men det här är den enda bilden jag har på the creeper (skrev jag rätt nu)... nåt ur minecraft allafall... xD Han fick ögon å mun sen ;) 

Goooooodiiiiis!!! ^^ 

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att jag lägger upp fler delar av "ett nytt liv i rullstol"?
 Ja, det vore kul!
 Ja och gärna om du skrivit någon annan berättelse också!
 Nej men gärna om du har någon annan berättelse du skrivit
 Nej, jag pallar/vill nog inte läsa dem

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ni som känner för att skriva nåt ;)


Ovido - Quiz & Flashcards