stuffandstoriesofmine

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Freja - 30 november 2011 22:08

Gud, vad ska man ge i julklapp till alla egentligen?


Mormor önskar sig en sån här:Nåt finlandssvenskt skojseliskojs såklart... Kostar 1200 å köpa, plus frakt från Finland även om min första tanke var att göra dem själv så ja, det lär ju ta ett tag... Helst ska hon ha dem nästa onsdag xD Men det vore så kul, har ingen annan julklapp till henne... Hittade nån "gör det själv-instruktion" men det var rita en mall å såga i tunt björkträ å klistra och lägga på snyggt omslagspapper å inte glömma göra hål för lampan å hitta en lampa med sladd utan skärm osv... Lät liiiite för jobbigt när jag redan är så trött så jag knappt står på benen!


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att jag lägger upp fler delar av "ett nytt liv i rullstol"?
 Ja, det vore kul!
 Ja och gärna om du skrivit någon annan berättelse också!
 Nej men gärna om du har någon annan berättelse du skrivit
 Nej, jag pallar/vill nog inte läsa dem

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ni som känner för att skriva nåt ;)


Ovido - Quiz & Flashcards