stuffandstoriesofmine

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Freja - 7 september 2011 20:10

8. Bild på din garderob
Ja, vi håller på att göra om just garderoben så tror inte ni vill se mer än så här... xD  
9. I din väska finns...?
Öh... Mobil, Bricanyl, busskort, ibland mascara (eftersom jag är för trött på morgonen...), tuggummi
10. Hur ser din framtid ut?
Har velat bli läkare sedan typ första gången jag var på KS... (typ väldigt tidigt) ;) Så ja, även om jag till och från haft andra yrken på listan har det alltid stått kvar... Och gör fortfarande... Skulle tycka både författare, skådespelare, forskare och en massa annat vore kul men sättet att arbeta som skådespelare skulle nog inte alls passa mig. Jag vill ha rutiner och fasta arbetstider och veta att jag har jobb även nästa månad. ;) Så jo, det blir nog barnallergolog (allergier) eller någon annat med sjuka barn. Finns så många dåliga, ouppdaterade läkare som inte alls har bra hand med barn så där finns nåt att förbättra!
Får antagligen nåt barn och förhoppningsvis en man men det blir nog inte förrän efter 30, först ska jag resa mkt och plugga ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att jag lägger upp fler delar av "ett nytt liv i rullstol"?
 Ja, det vore kul!
 Ja och gärna om du skrivit någon annan berättelse också!
 Nej men gärna om du har någon annan berättelse du skrivit
 Nej, jag pallar/vill nog inte läsa dem

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ni som känner för att skriva nåt ;)


Ovido - Quiz & Flashcards