stuffandstoriesofmine

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Freja - 26 september 2011 11:46

Hemskt vad kul man kan ha... Iof skönt att inte ha några läxor men håltimmar känns ju totalt värdelösa! Typ Fb... mail... Fb igen... fortf inga mail... blogga... kolla andras bloggar... ingen skriver nåt... jag tråkar sönder... är så sjukligt trött... haft så sjukt kul helg... vill hem... eller tillbaka till Gbg... missbrukar punkter... and like "dot, dot, dot"


Ja, tänk så kul man kan ha. Fick mkt beröm för svenska-uppsatsen i alla fall, det gillar vi ;)

Hade askul i Göteborg i helgen! Pappsen bor ju där nu så fick se hans nya lägenhet å promenera runt i staden ;) Den är verkligen liten jämfört med Sthlm! Men fin! Shit vad håller jag på med? Börjar ju nästan gilla Götet, helt mot mina principer! Jag som alltid tyckt Sthlm var så mkt bättre! ;P Fast det är väldigt litet, å folk snackar sjukt skumt... Hoppas på att det kmr upp lite bilder sen men ja, nu är jag ju i skolan ;)


Ha de gött ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att jag lägger upp fler delar av "ett nytt liv i rullstol"?
 Ja, det vore kul!
 Ja och gärna om du skrivit någon annan berättelse också!
 Nej men gärna om du har någon annan berättelse du skrivit
 Nej, jag pallar/vill nog inte läsa dem

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ni som känner för att skriva nåt ;)


Ovido - Quiz & Flashcards